2013. május 11., szombat

Vizes tájakon jártam...


Szeretek városokban bolyongani, szeretek falvakban bolyongani.... régi korok történelmi emlékeit, templomok műkincseit, népi hagyományaink emlékeit fotózni.... de leginkább a természetet szeretem járni. Kicsi hazánk kicsi hegyeit, erdőket, folyók élő- és holtágait, ártereket.... sík mezőket és tavak környékét... 
Azok a barátaim, akik figyelemmel kísérik a blogomat, már tudják rólam: igen gyakran minden előzetes tervezgetés nélkül csak beülök az autómba, és elindulok valamerre. Néha csak az irány van eldöntve, de néha célzottan megyek egy-egy helyszínre. Aztán útközben fotózom, amit látok. 
Azt nem állítom, hogy hatékony módszer. Sok fotótémát szalasztok el azzal, hogy mire meg tudok állni, már késő, lekéstem az adandó alkalomról. Néha azonban szerencsém van - ilyenkor tudok örülni.

Néhány napja is így tettem. Kellemes időjárást ígért a meteorológia. Más dolgom nem volt - reggel összepakoltam a fotós táskámat, és útra indultam. Ezt láttam.... döntsétek el Ti, megérte-e kimozdulni otthonról, vagy jobb lett volna, ha otthon maradok?
Vadcsapat a látóhatáron
Vadcsapat a látóhatáron
Keresztül az úton....
Hattyú (tudom, banális...)
Lepke... ha nem tévedek, ez a fecskefarkú...
Lepke... ha nem tévedek, ez a fecskefarkú...
Gém
Kormoránok ülőfája
Háborítatlan természet
"Valamilyen" kacsapár
Kormoránok fészkelő-fája
Kormorán fészek
Nyáriludak
Takarásban
Hűsölés
...mint fenn!
Bakcsó lesállásban!
Bakcsó megint...
Bakcsó .... csak úgy,,,
Gázlómadár
Szép napot mindenkinek, aki a posztomat olvassa, képeimet nézegeti! :)

3 megjegyzés:

Phlox írta...

Kedves Zoltán, igazi szívmelengető képeket hoztál, teljesen belefeledkeztem...görgetem föl, meg le...nagyon köszönöm.

Nádasdi Szabó Zoltán írta...

Köszönöm a figyelmedet, kedves Phlox!

Névtelen írta...

Jó, hogy nem maradtál otthon. :)