2015. október 15., csütörtök

Hattyú a fejem felett

Szinte az egész nyár kánikulában telt el. Jött néhány kellemes nap a kánikula után, most pedig itt van az "esős évszak". Szóval, nem vagyok igazán boldog, ami a kirándulási lehetőségeimet illeti.
No, de túl szomorú sem vagyok ám! Az elmúlt kellemes napokat jól kihasználtam, nagyon sok fotót készítettem magányos, vagy éppen társas (fotótársas) túráim alkalmával. Amikor meg itthon ülök, a begyűjtött fotóim rendezgetésével vagyok elfoglalva.
Győr relatíve jó helyen fekszik, ha kirándulásra alkalmas helyet keres az emberfia. Igaz, többnyire kocsiba kell ülni egy-egy szép hely felkeresése érdekében, de nem túl nagyok a távolságok. Néhány kilométer a Szigetköz, csodálatos ártereivel, másik irányban pedig a nem sokkal távolabbi Bakony, vagy más hegyek, dombok, folyók, patakok...
A Szigetközben egyik igen kedvelt helyszínem Ásványráró. Több posztom is szól már az ottani kirándulásaimról, és sok fotót is mutattam már a látnivalóiról. A közelmúlt napokban aztán újabb helyszíneket is útba ejtettem.
Ezúttal mindössze egy rövid pillanat történéseit mutatom be Nektek, kedves Olvasóimnak.

Egy hattyú átrepült a fejem felett! 

Közeledik
Közeledik
Közeledik - lenézett rám
Még mindig néz :-)
Irányt váltott
Mint ha üdvözölt volna a saját birodalmában :-)
Távolodik, szebb fényviszonyok felé halad
Távolodik, szebb fényviszonyok felé halad
Itt már kirepült a "lőtávból" (fotós lőtávból, természetesen)
Aztán leült egy csendes vízfelületen
Köszönöm Nektek, ha megnéztétek a képeimet. Kívánok csendes, vagy zajos mozgalmas szép napot  Nektek - kinek-kinek igénye szerint!




Nincsenek megjegyzések: