2013. február 24., vasárnap

Böllérfesztivál Szakács-show


Napokkal korábban azt mondtam, röviden beszámolók a böllérfesztivál utolsó napján rendezett szakács-show eseményeiről, mutatok néhány képet a sztárszakácsról, és a közreműködő humoristákról.
Bede Róbert sztárszakács
Bede Róber - csak úgy kézzel a forró húst!!!
A főző-show vezéralakja Bede Róbert mesterszakács, a Paprika TV főző műsorainak vezetője.
 
Szőke András és Badár Sándor
A közreműködő humoristák: Badár Sándor és Szőke András. Egyikük sem tisztán humorista, hanem nagyon sok műfajban bizonyítottan sikeres előadó- és alkotó művész. Ajánlom, hogy keressetek rá az interneten a nevükre, és csak a Wikipediában részletes ismertetőt olvashattok mindkettő munkásságáról.
Készül a szósz
Készül a szósz - itt már a paprika is benne van
Bede Róbert valóságos "házikedvenc" nálunk. Én is szívesen nézem a műsorait - főleg azért, mert nem csak főz, hanem "elő is adja", eljátsza a konyhaművészt! Feleségem egyenesen rajongója - ki nem hagyná egyetlen műsorát sem!
Interaktív show
 
Szőke András szakácsnak öltözve, Badár Sándor minden jelmez nélkül, utcai ruhában jelent meg. A szinpadon, egymás ugratásával kezdték a műsort. TV-ben többször láttam őket együtt szerepelni, nem ritkán éppen Bede Róbert főzőműsorában. Azokban a műsorokban nem rajongtam értük, meg kell vallani. Jók voltak, de nem különlegesek. Szerintem. Viszont amit ebben a műsorban, Győrben, élő előadásban közönség előtt műveltek, az lenyűgöző volt!
TV-ben, filmen nyilván vannak szabályok, kötöttségek, ezek betartása miatt vissza kellett fogniuk magukat. De itt, kötetlen előadásban amit műveltek, az döbbenetes volt! Végig nevettük, kacagtuk a műsorukat!
Készül a szósz - meg is kell kóstolni, hogy jó legyen!
Bede úr közben tette a dolgát, ő is nagyon jó szöveggel szórakoztatta a közönséget, figyeltünk is rá. De nem lehetett nem észre venni, hogy amikor a humoristák mondják a magukét, a saját munkája közben fél füllel a társaira figyel! Nyilván nem először hallotta őket, mégis állandó mosollyal a száján követte a hatalmas dumát!
A humorista duó többször lejött a szinpadról, asszisztáltak a főzéshez, közben ugratták a szakácsot, és közvetlenül is beszéltek a közönséghez.
Szőke András és én
Szőke egy alkalommal egyenesen hozzám jött, mellém állt, és néha szinte direkt nekem mesélte a sztorijait. Volt a kezemben egy pici kompakt fényképezőgép - ezt szembe fordítottam, és próbáltam közös fotót készíteni. De közben nevetnem kellett, a kép nem sikerült. Erre egy rendező elkérte a gépemet, ás ő fényképezett le bennünket. Így készült a közös kép.
Megjegyzem, a műsor végén mindhárom szereplő szívesen gép elé állt, ha valaki közös képet szeretett volna magának.
A főszereplők
A főszereplők
A kész mű
Bede Róbert egyébként darált hússal töltött (kolbásztöltelék talajdonképpen) göngyölt húst sütött, és tejfeles-lecsós szószt készített hozzá. Nagyon élvezte a szereplést, válaszolt mindenkinek, ha a közönség soraiból a háziasszonyok kérdéseket intéztek hozzá.
Az én adagom
Amikor elkészült a mű, egy szelet töltötthúst, egy kanálnyi mártással és egy szelet kenyérrel adagokba szedték, és kóstolóként kiosztották a közönségnek. Nagyon finom volt, kellemes ízeket éreztem.
Köszönet a rendezőknek, és nagy gratula a szereplőknek, közreműködőknek!
 
Egri Várfesztiválon
Végezetül szeretnék bemutatni egy Egerben, 2005-ben készült képemet, amit ugyancsak Bede Róbert egyik műsorán készítettem. Nem semmi, ugye?
 
Legyen szép napotok!!!

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Látom Zoli érdekes programod volt. A szórakozás és fotózás mellé még finom falat is jutott. Egészségedre!

Krekó Ferenc / ladikos írta...

Mosolyogva jobban csúszik az étel is!Jó program lehetett,kösz a beszámolót!
Üdv,ladikos

cincifotó írta...

Örülök hogy végül is jó szájízzel fejeződött be ez a program!
Nevetés, finom falatok, jó néhány fotó és egy remek blog!