2018. szeptember 1., szombat

Fogarasi havasok

Erdély - szívem csücske - mondtam már?
A lényeg: idén is befizettem egy kis utazásra a Vándorbot Egyesülethez. Ezúttal Erdély déli tájain kalandoztunk.
Bejártunk sok szép helyet... az egyik leg-emlékezetesebb a Fogarasi-havasok csúcsán - na jó, a csúcs közelében - tett kirándulás volt.
Ma nem vagyok jó formában... csak ülök itt a gép előtt, és olyan érzésem van, mint ha fogalmazásgátlót vettem volna be - dupla adagot! Szöveg helyett akkor jöjjenek a képek:
Pihenőben - felhőben
Kanyargunk felfelé a szerpentinen... biztoskezű és jó idegzetű gépkocsivezetőink egyike - amelyik éppen "szolgálatban" volt - kérésünkre megállt egy pihenőben, hogy készíthessünk néhány képet a környezetről. Jól látszik, hogy éppen masszív felhőben tartózkodunk.
Hófoltok és csörgedező patakok
Panoráma
Hófoltok, hegyi tavacska és felhő... na meg egy elképesztően nagy juhnyáj, a meredek hegyoldalon. Csoda, hogy nem szédülnek le onnan!
Vendégfogadó
A felhőpaplan nem egyenletesen takar mindent. Vannak pillanatok, amikor egészen jól látszanak a dolgok...
Juhnyáj
Azok a kis világos foltok mind egy-egy megtermett birka - hiszitek-e vagy nem!
Transz-Fogarasi szerpentin egy része
Ez meg egy másik része
Szerpentin
Bércek

Kanyarban
Távlatok
😆
Utazunk, izzadunk... tehát sörözünk. Ha sörözünk, akkor gyakran "hív bennünket a természet". Ilyenkor irány a természet! Ki tehet róla, ha nincs angol WC a közelben?
Pihenő

Hegyi patak
Elbűvölő látvány
Elbűvölő látvány 
Panoráma
Képzeljétek el, mit érez a Kisalföldön nevelkedett turista, amikor ilyet lát!
A blogger...
Egy barátom úgy gondolta, szebb a panoráma, ha én is a képen vagyok! 
Turisták 
Juhok
Ha eddig nem hittétek el a birkákat, akkor íme... !
Felvonó
Csak kényelmes turistáknak!
Hegyi patak
Hát ennyi... Köszönöm, ha megnéztétek a képeimet. Legyen szép napotok!



1 megjegyzés:

Kavics írta...

Csodás vidék, még nem jártam ott.