2016. július 13., szerda

Lebénult kormány

Nemrég kis Hazánk egyik igen nevezetes táján jártam. Attól nevezetes, hogy sok ott a víz, meg hajó, mindenféle vízijármű. Ráadásul rengeteg sok fotótéma akad, ami a magamfajta, mindenre kíváncsi műkedvelő fotóst érdekelhet. Jártam is vízközelben nem keveset, keresve madarat, szép tájakat meg minden mást, amiket az ilyen helyeken keresni lehet. Találtam is, meg nem is.... ha találtam, vagy éppen nem a megfelelő fotós technika volt nálam, amikor meg húzta a hátamat a fotóstáska, akkor semmi....
Hát ezért van az, hogy találtam is, meg nem is.... :-)
Aztán egyszerre megláttam valamit! Ott árválkodott kikötve egy kikötőben. Látszott rajta, hogy nem tegnap túráztatta a motorját a gazdája. Sehol senki, se közel, se távol.... gondoltam, csak bekukucskálok, mit vétett szegény, hogy ennyire sanyarú sorsra ítélték...
Amit láttam, megmutatom Nektek is...
Lebénult kormány
Hogy hol láttam, azt nem mondom ám el, mert mint utóbb kiderült, a szerkezet szigorú védelem alatt áll! Hááááát, ahhoz képest, hogy szigorú őrizet alatt áll, senkit nem láttam - mint fent említettem - se közel, se távol :-)

Szép napot...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Vajon miért is nem vagyok ezen meglepődve? Kár hogy nem tüntetted fel a pontos helyszínt.

Kavics írta...

Van amit a pókháló tart össze... jól látom?

Nagyon szép fotó!