2016. július 12., kedd

Hogyan kell lefektetni egy lovat?

Nemrég a Győri Fotóklub Egyesület tagjaival több, mint egy hetet Erdélyben tölthettem. Nem kell bizonygatnom, hogy nagy élmény volt... Igen sok helyen megfordultunk, rengeteget fotóztunk. A fél internet betelne csak azzal, ha minden élményemről beszámolót írnék. Most csak egy kis rövid szösszenet...

Részt vettünk egyebek mellett a Székely Vágta egyik előfutamán is; ha nem tévedek, ez a válogató verseny Székelyderzs körüli dombokon zajlott. A helyszínt illetően kicsit bizonytalan vagyok, mert kedves vendéglátóink tartották magukat a székely hagyományokhoz (keveset beszéltek) - én meg az interneten talált bölcsességhez:
"Ha jóban akarsz lenni egy székely emberrel, két dolgot ne felejts el! Az egyik: nem kérdezed! A másik: megiszod!"
Hát én tartottam magam ehhez. A másodikhoz is :-)
Így aztán fogadjuk el, hogy Székelyderzsen volt a futam. Mert utána a templomlátogatás egészen biztosan ott volt..
" Székelyderzs (románul Dârjiu, korábban Dârj, helyi népies nyelven Dözs) falu Romániában, Hargita megyében. Vártemploma egyike azoknak a romániai magyar műemlékeknek, amelyek az UNESCO-világörökség részét képezik."

Most nem a futamról mutatok képeket, hanem egy hölgyet fényképeztem, aki a verseny közben egy kis privát bemutatót tartott. Arról, hogyan kell lefektetni egy lovat. Hát valahogy így...

Székely amazon
Székely amazon
Székely amazon
Székely amazon
Székely amazon
Székely amazon
Székely amazon
Nos, hát így. :-)
Legyen szép napotok!

1 megjegyzés:

Attila írta...

Egy székely mondás:a beszédnek ára van!