2015. július 19., vasárnap

Krems (A) - és egy kis meglepetés

Utolsó ausztriai társasutazásom - program szerinti - harmadik, egyben utolsó állomása Krems város nevezetességeinek meglátogatása volt. Mint Melk esetében, itt is már másodszor jártam. Emiatt keveset fotóztam, hisz az előző, két évvel korábbi utam idején sokkal jobbak voltak a fények fényképezéshez. Egyébként sem akartam ugyanarról a változatlan témáról ok nélkül szaporítani képeim számát. Ettől függetlenül néhány friss képet azért mutatok...
Krems -Ausztria
Krems - Ausztria
Krems temploma
Csodaszép ólomkristály ablak a templomban
Gyertyák az üdvösségért
Mint említettem, viszonylag keveset fotóztam, ráadásul a képeimmel sem voltam igazán elégedett. Emiatt beteszem a két évvel ezelőtti kirándulásom posztjának linkjét - aki megnézi, a fentieknél szebb képeket fog látni... :-)

http://nadasdiszabo.blogspot.hu/2013/09/villamlatogatas-ausztriaban-krems.html

Erdélyiné Magdikánál lassan már hagyomány lesz,  hogy terven kívüli, meglepetés programokat iktat be a nap végére. Így volt ez ezen az úton is! Útban hazafelé bementünk Bécsbe, mégpedig egy kis bort kóstolni Gringzingbe, a város - egykor - nagyon híres mulató negyedébe. Jót derültem azon, hogy a városrész legforgalmasabb utcája ott is épp úgy fel volt túrva valami közműfektetés okán, mint amit itthon, Győrben is teljesen megszokunk már. A busznak emiatt nem kis gondot okozott, hol álljunk meg: végül is sikerült. Leszálltunk, és besétáltunk egy alkalmasnak látszó kocsma udvarára.
Bécs - Wien... Grinzing kiskocsma
Bécs - Wien... Grinzing kiskocsma
Bécs - Wien... Grinzing kiskocsma
A társaság nagy része helyet foglalt az asztaloknál. Én dilemmában voltam, mit tegyek! Egyedül voltam a csoporton belül, nem volt társaságom... van viszont a szép magyar szólás, hogy "Ökör iszik magában!" :-) Meg különben is nagyon hülyén éreztem volna magam egyedül egy asztalnál. Mások pedig nem volt kedvem bekérezkedni.
Bécs - Wien... Grinzing kiskocsma
Készítettem néhány képet, közben eldöntöttem, hogy az utcán sétálva fogom eltölteni azt a fél órát, amit a mulatozásra szánt a csoport.
Megkerestem azt a kocsmát, ahol két évvel ezelőtt már jártunk, megnéztem egy csodaszép kicsi templomot - feltaláltam magam, hasznosan töltöttem az időm.
Bécs - Wien... Grinzing kiskocsma
Itt jártunk két éve... :-)

Ezzel beszámolóm végére értem.... várnak új kalandok, Benneteket pedig talán új élménybeszámolók. Köszönöm a figyelmeteket!

2 megjegyzés:

Jenő írta...

Nagyon tetszettek a fotók, Zoli! Különösen a templom ólomüveg ablaka, amelyet utólagos engedelmeddel elmentettem. Én is voltam Kremsben, jó régen, de az akkori felvételeim negatívját nagyon elrontotta a FŐFOTO...

Nádasdi Szabó Zoltán írta...

Köszönöm a figyelmedet, kedves Jenő Bátyám!