2014. november 3., hétfő

Várostnéztem Győrben

Megjött az ősz, rám is ködös hangulat telepedett. Elmaradt egy csomó kirándulás, melyeket terveztem megtenni... két napja azonban kellemes "szépkorú hölgyek nyara" jellegű időjárás van. Ma már nem is tartott vissza semmi egy rövid kirándulástól! Igaz, csak "itthon" kirándultam, a győri belvárost jártam be turista szemmel. Nem is vittem tükrös gépet, csak egy kis Olympus kompaktot. Bemelegítésnek megteszi...
Sütkérező horgászok
Nemrég egy fotós ismerős igazi mandarin réce hímet látott egy csomó vadruca között. Természetes tehát, hogy én is kerestem a ritkán látható, szabadon élve nem honos madarat a Rábán. Ma harmadszor; harmadszor is eredménytelenül. Sajnos! Fotóztam viszont néhány horgászt, ladikjuk végén ülve, vizet bámulás közben.
Szóda
Fotóztam hidat, fotóztam csónakokat, otthon pedig töröltem sok képet. Valahogy nem adták vissza azt a hangulatot, mint ami a helyszínen ért engem.
Most jött igazán a belváros. Sok újat nem láttam... nem is láthattam; gyakran járok arra, minden változást hamar észlelek. Igyekeztem ezúttal olyan pillanatokat észre venni, ami nem minden nap látható, vagy nem minden nap ugyanúgy látható.
Szóda
 Ez a hely egyik kedvencem. Mindig is az volt, de a szódavíz feltalálásának emlékműve még izgalmasabbá tette, amióta itt elhelyezték.
Nekem is! :-)
Ez a barna "fiatalember" igazi hungarikumot hirdet a pólóján.
Szép, ugye?
"Fővesztés terhe alatt"
Egy kis üde zöld...
"Aranyos" nemde?
Menjünk világgá
Avitt kommunikáció
"Király" a Király-perec
Szürkebarát
Wiener Kaffeehaus
Belső udvar
Győri világsztár
Szezonvégi akció
Jó kis séta volt, nagyon kellemes időben. Szép napot minden kedves blog-látogatómnak!

Nincsenek megjegyzések: